Orice ar fi, se rezolva. Daca ai trimis bani in avans si ai primit un produs diferit de cel promis sau nu ai primit produsul deloc, e posibil sa fie ori o neintelegere, ori o incercare de inselaciune. Oricare ar fi situatia, suntem aici sa te sustinem si sa gasim o rezolvare rapida si multumitoare pentru tine.
Din experienta cu situatii similare, recomandam sa incerci prima oara o rezolvare amiabila. Contacteaza vanzatorul si vezi daca nu cumva e doar o neintelegere usor de lamurit. Se intampla.
Daca situatia nu se rezolva amiabil si e vorba de rea-vointa din partea vanzatorului, e cazul sa contactezi politia. Ei au dreptul legal de a ne cere noua toate datele pe care le avem despre utilizatorul vizat si pot incepe o ancheta oficiala.
Poti sa mergi la sectia din zona ta, noi colaboram cu politia si raspundem la orice cerinta in maximum 48 de ore. De asemenea, odata ce suntem anuntati de situatie, incepem si noi o ancheta interna.
Cateva informatii ce pot ajuta foarte mult autoritatile ar fi urmatoarele:
- fotografii cu discutiile avute (pot fi si cele din afara platformei OLX)
- numar/numere de contact prin care ati purtat orice discutie
- dovada de plata
- numar de anunt sau poze cu acesta, astfel incat sa putem la randul nostru sa-l identificam cat mai rapid
- numele persoanei cu care s-a discutat
Suntem pregatiti sa te ajutam sa iti recuperezi rapid prejudiciul, pentru ca tu sa poti apela din nou cu incredere la vanzatorii de pe OLX.