Oricat de mult ne-am dori sa avem o platforma fara incidente de natura tehnica, lucrurile nu merg intotdeauna in directia asteptata. De aceea suntem deschisi si vrem sa fim siguri ca utilizatorii nostri sunt la curent cu erorile tehnice ce pot aparea periodic pe site, si, mai ales, sa aiba la indemana variantele prin care le pot evita: de regula fie este vorba de accesarea platformei de pe un alt mediu (aplicatie, PC/desktop sau mediul mobil m.olx.ro), fie este nevoie de un pas suplimentar.
Stim ca nu este rezolvarea ideala, dar vrem sa iti punem la dispozitie variante alternative, asa incat sa iti poti desfasura activitatea cat mai bine, pana la solutionarea finala.
Posibile situatii intalnite:
1. Modificarea datelor de facturare in aplicatia de iOS - butonul de modificare pe moment pare sa nu-si faca treaba pana la sfarsit, neactualizand datele nou completate. Recomandarea noastra este sa se incerce fie de pe un PC/desktop sau din mediul mobil direct (m.olx.ro). In felul acela se va reusi instant.
Poti reusit accesand sectiunea Cont -> Setari -> Date de facturare.
2. Modificarea datelor de facturare in aplicatia de Android - optiunea aceasta nu se afla momentan printre cele disponibile in sectiunea de Cont -> Setari, asa ca iti recomandam sa pastrezi intotdeauna datele actualizate, fie de pe un PC/desktop sau din mediul mobil direct (m.olx.ro), pentru ca facturile tale sa fie emise corect.
3. De ce nu imi pot accesa potentialii cumparatori datele de contact? - avand in vedere contextul actual al fenomenului de phishing din mediul online, am luat toate masurile astfel incat sa reducem pe cat posibil orice neplacere in stransa legatura cu acest aspect. Asta a insemnat inclusiv sa limitam accesul la butoanele de "Suna vanzatorul" sau "Trimite mesaj", doar pentru utilizatorii ce sunt logati in contul lor, pentru a pastra discutiile pe cat posibil direct aici, unde putem tine lucrurile sub control. Te asiguram ca nu va afecta cu nimic experienta de vanzare, iti va oferi chiar un plus de siguranta deoarece poti vedea si cum este evaluata persoana ce te contacteaza sau de cat timp are contul pe platforma noastra.
4. Sortarea anunturilor din aplicatie pentru "Toata Romania" / "Toata tara" - vesti bune, optiunea este in continuare acolo, trebuie doar deselectata ultima locatie dupa care s-a facut o cautare.
5. Afisarea a maxim 1000 de rezultate (25 pagini) pe cautare - la prima vedere poate sa para o problema de afisare. Insa este mai mult o incurajare de a se folosi filtrele atunci cand se face o cautare pe platforma noastra.
Nu ezita sa folosesti filtrele de categorie, localitate, pret, sortare, cuvinte cheie, orice te poate ajuta sa gasesti mai usor ceea ce te intereseaza.
Daca ai incercat solutiile propuse de noi si totusi nu merge si nu merge, hai sa vorbim punctual. Ca sa intelegem din prima ce problema intampini, da-ne si o captura de ecran odata cu mesajul solicitarii.
6. Ce sa fac daca imi apare mesajul de "Credentiale incorecte"? - varianta cea mai simpla este sa iti resetezi parola contului astfel incat sa poti seta una noua. Iti recomandam sa fie de cel putin 8 caractere, dintre care o cifra, o majuscula si un caracter special.
7. Nu am apucat sa introduc codul primit pe telefon, la o plata prin SMS - cat timp ai trimis codul primit pe telefon, catre numarul de telefon 1259, plata este deja initiata, iar din acest moment, mai dureaza aproximativ 15 minute pana cand se activeaza serviciul cerut. Vei gasi confirmarea activarii pe e-mail.