E posibil sa apara un moment in care incerci sa intri in contul tau OLX de pe un dispozitiv nou (ex: cand cumperi un telefon nou) sau dintr-un loc diferit (ex: cand esti in vacanta intr-un alt oras sau alta tara).
Uneori, alti oameni pot incerca sa intre in contul tau OLX de pe un dispozitiv care nu e al tau.
Cand au loc astfel de situatii, primesti urmatorul mesaj:
Dispozitiv mobil nou:
E-mail:
De ce apare acest mesaj?
E o masura de precautie. Daca ai fost tu, nu ai niciun motiv de ingrijorare. Daca nu ai fost tu, trebuie sa schimbi parola cat mai curand posibil. Pana ne asiguram ca esti tu, nu ii vom permite nimanui sa intre in contul tau de pe dispozitivul respectiv.
Cum sa intri in cont din nou:
Exista 2 moduri in care poti intra in cont din nou de pe acel dispozitiv:
1. Vei primi un e-mail care iti cere sa confirmi ca erai tu. Tot ce trebuie sa faci e sa apesi pe butonul Eram eu din acest e-mail.
2. Daca nu primesti e-mail-ul, poti schimba parola. Asta functioneaza doar daca schimbi parola de pe dispozitivul respectiv. Pentru a schimba parola, mergi la pagina de intrare în cont, apasa pe "Ai uitat parola?" si urmeaza instructiunile.