Lucrurile se pot schimba de pe o zi pe alta si la fel poate si nevoia ta pentru produsul comandat. Este bine insa sa stii cateva detalii inainte de a refuza sau anula o comanda:
Sunt vanzator:
- Dupa primirea unei comenzi pentru unul din produsele tale, vei primi o notificare si pe mail, astfel incat sa poti face pasul urmator cat mai rapid.
- Poti alege fie sa Confirmi comanda sau sa Refuzi comanda, in functie de disponibilitatea produsului.
- Cumparatorul va fi informat de acest lucru si va putea sa se orienteze catre alte produse asemanatoare.
- Ca sa putem avea o idee ce anume s-a intamplat, te vom intreba si motivul anularii de comanda.
- Daca comanda este refuzata dupa trimiterea prin posta a produsului, va fi necesara plata transportului tur-retur. Stim, nu este ceva dorit, dar pot exista si oameni ce se razgandesc fara sa mai dea de veste. Mai multe detalii sunt disponibile aici.
Sunt cumparator:
- Dupa plasarea cu succes a unei comenzi, vanzatorul va avea 72 de ore pentru validarea acesteia.
- Daca comanda nu a fost inca confirmata de catre vanzator, dar te-ai razgandit, se va putea anula direct din contul tau, sectiunea de Livrare prin OLX.
- Daca comanda a fost validata si expediata deja de catre vanzator, curieratul o va livra la adresa completata de catre tine. In caz ca in urma verificarii, produsul nu seamana deloc cu descrierea sau specificatiile produsului, refuzul este un pas de la sine inteles. Doar sa ai in vedere faptul ca vanzatorul va plati dus-intors transportul acestuia, asa ca fi sigur intotdeauna ca este intr-adevar produsul dorit.
- In cazul in care produsul primit si o data verificat in incinta oficiului postal, difera fata de cel din anunt, il poti refuza, acesta trimitandu-se inapoi la vanzator.